Besogon TV live și YouTube mort. Besogon TV - Viii și morții (28.04.2017)

În noul episod din programul autorului său „Besogon TV”, Nikita Mikhalkov se oferă să vorbească despre ceea ce a marcat 9 mai anul acesta. Milioane de oameni din întreaga lume au adus un omagiu taților și bunicilor lor pe 9 mai. Dar, conform tradiției vicioase stabilite, comunitatea mondială anti-rusă și liberalii pro-occidentali încearcă cu insistență să denigreze memoria marii isprăvi a poporului rus.
Dintr-un episod Besogon TV, Nikita Mikhalkov: „Îți poți imagina o astfel de conversație pe care am avut-o: „Îmi amintesc de tine într-o rochie albastră când au intrat nemții, era mult gri și rochia ta albastră. Și ea spune - Da, eu l-am scos, pune-l deoparte când nemții vor pleca, îl voi pune din nou.” Ne putem imagina asta? Și ne oferă asta. Ni se cere să tratăm ceea ce s-a întâmplat ca pe o greșeală, ca pe ceva ce nu s-ar fi putut întâmpla - a fost vina noastră că s-a întâmplat - a trebuit să trecem și gata, totul ar fi bine, istoria noastră nu ar fi infantilă, infantilismul nostru. nu ar exista..."

Programul informativ și analitic Besogon, autor Nikita Sergeevich Mikhalkov.

Din problema Besogon TV, Nikita Mikhalkov: „Îți imaginezi o astfel de conversație pe care am avut-o: „Îmi amintesc de tine într-o rochie albastră când au intrat nemții, era mult gri și rochia ta albastră. Și ea spune - Da, am scos-o, am pus-o deoparte. , când vor pleca nemții o să-l pun din nou.” . Ne putem imagina asta? Și ne oferă asta. Ni se cere să tratăm ceea ce s-a întâmplat ca pe o greșeală, ca pe ceva ce nu s-ar fi putut întâmpla - a fost vina noastră că s-a întâmplat - a trebuit să trecem și gata, totul ar fi bine, istoria noastră nu ar fi infantilă, infantilismul nostru. nu ar exista..."

Programul TV Besogon „Vii și morți”, autor și prezentator Nikita Mikhalkov. În numărul: Paradă, Regimentul Nemuritor, Ziua Victoriei, putem repeta (text pe rubrica Reichstag), „inteligentia” liberală, proteste, aceasta nu este victoria noastră, niciodată, Ekaterina Barabash, Nadya Nudga, Anton Dolin, capitularea Leningradului , blocada, Alexander Minkin, Lyudmila Ulitskaya, Mihail Berg, Franz Halder - distruge Moscova și Leningradul la pământ, scăpați de populație, Erich Hoepner, Andre Gide, Ekaterina Barabash, Nikita Sokolov, Centrul Elțsin, corporații care lucrează pentru al treilea Reich

Mai multe publicații pe Besogon.TV

142 de comentarii

Există două concepte: acceptați sau acceptați. Pentru mulți sunt asemănătoare, dar să ne gândim la asta. A te smeri înseamnă a-ți pleca capul și a face cu supunere (sau nu atât de supus) ceea ce vor și așteaptă de la tine, atunci vei fi îngăduitor, apreciat și lăudat. A accepta înseamnă a vedea situația așa cum este, fără împodobiri și temeri inutile și să faci ceea ce sufletul tău îți cere, sufletul tău dictează. Fără a spera la recompense sau alte consecințe. Exact ce poți face. S-au resemnat, noi am acceptat și am câștigat. nu putem fi schimbați, mulți au încercat și încearcă, dar este doar o mușcătură. Nu există nimic de demonstrat sau de argumentat și nimeni cu care nu o acceptă sau, ca întotdeauna, să se împace cu ea.

Așa că au început să vorbească despre Blocada! Desigur, trebuie să-i întrebați pe supraviețuitorii blocadei ce a fost acolo, ce a valorat sau nu. În anii 90 a trebuit să mă înfometăm. Din câte am înțeles, aceste 25 de grame de surogat pentru pâine nu vor economisi... Nimic nu va salva. Corpul se mănâncă singur. Există o astfel de „rasă” - supraviețuitori ai asediului. Pe unii dintre ei le cunoștea. Voința și Frica. Ce s-a întâmplat cu noi?! Dar nu lașitatea despre care vorbește Nikita Sergeevich. Voința este din piatră! Vointa incorpoara! Voință zguduitoare! Cum pot nemții să înțeleagă ce a fost? Cât de imens era orașul ca un întreg! A murit și nu a cedat! Și întrebarea, desigur, rămâne de la războinicii profesioniști: de ce nu a fost evacuată populația civilă? Acestea sunt mâini de lucru, acestea sunt creiere calificate pentru Victory! Faptul că acolo au murit civili este o crimă a nomenclaturii acelor vremuri. Care este încă ascunsă până astăzi. Ei bine, lasă arhiviștii să-l deschidă! Ei bine, hai să aruncăm o privire!!!

E amuzant că unii speculatori chiar încearcă să facă schimb pe tema: de ce să nu se schimbe?! Deci de ce nu ai renunțat? Unde au fost strămoșii acestui minciuc Minkin în timpul războiului, în piață?

Aici Nikita Sergheevici vorbește despre planurile prietenilor noștri din sân, care au puțină considerație pentru noi și perspectivele noastre... Dar eu cred asta: ieri, la Tele Zvezda, au spus că Krauts sunt la o jumătate de oră de zbor de Murman. Deci eram la 3-4 ore de zbor de la Berlin. Și ar putea distruge acest orășel bogat la pământ. Și în același timp Hamburg. Și... Ei bine, în general, de ce nu au egalat? Deci, ei nu trebuiau să se compare cu idioți! Acești ainee iritabili nu erau așa de sălbatici. Iată unde este prinderea. Aceste nuci chiar plănuite! Ei nu au vrut doar, ci au plănuit, cu toată cultura lor germană, să distrugă popoarele care locuiesc pe teritoriul fostului Imperiu Rus! Aceasta rezultă din materialele de la Nürnberg. A naibii de Europa culturală. Europa apoi a sprijinit... Europa apoi s-a înclinat. Și Europa a vrut, doar aici deocamdată, au vrut să profite de niște pământ... E cam înghesuit aici, înțelegi. Nu este suficient spațiu, culturile culturilor vor trebui zdrobite prin jug și arborele în bot. După materialele de la Nürnberg, unde este inclusă propria documentație de uz intern, lucrările lui Hegel, Nietzsche, Kant sunt citite altfel, ca să spunem așa, cu prospețime...

Nu. Ei bine, ironie, celebra ironie europeană... Cum am putea trăi fără ea? Unii și-au urmat ironia cu acțiuni. De Gaulle a format Rezistența în Anglia. Partizanii din Europa i-au învins pe Krauts. Nu se poate spune că toată Europa a început să lingă cizma germană. Mulți au fost înșelați de guvernul francez, de exemplu. Da, vorbitorii de germană nu și-au mușcat imediat limba. Am reușit totuși să facem puțin zgomot. Dar! L-au suflat sub nas pe călăul creat. Să presupunem că Germania, după ce a avut de-a face cu rușii, s-ar opri?! Nu i-a așteptat aceeași soartă pe toți non-arienii, fără caractere nordice?! Mulți au înțeles asta. De aici provin și originile Rezistenței.

Despre rochia albastră... m-am uitat la un film. Este o idee tentantă să-ți dai seama ce s-a întâmplat cu adevărat acolo atunci. Oricât de trist este să recunosc, cred în Europa! Către acea Europă, care timp de multe secole a fost forța principală a umanității. Ei bine, asta am spus, asta am spus. Încearcă să-l provoci. Și medicină de masă pentru toată lumea din Europa. Și educație pentru toată lumea din Europa. Artă. Tehnică. Poate, așa cum a existat o forță progresivă în ea, a existat și una regresivă. Ecologie - nicăieri. În curând vom muri din cauza otrăvurilor din aer, sau noi înșine ne vom mușca. Trebuie să o ajutăm pe „bătrâna” sau ceva... Altfel, Doamne ferește, „stejarul” va da. Uite, sudicii au acoperit teritoriul Europei ca o furtună. Există ceva ce americanii nu se grăbesc să salveze. Dolarii trebuie să se fi epuizat.

Îl ascult în continuare cu atenție pe Nikita Sergeevich, dar în acest program am fost puțin confuz în ceea ce privește părerea mea despre „Casablanca”. Eroina filmului, prin gura actriței Ingrid Bergman, vorbește despre rochia albastră dintr-un motiv! Germanii au ucis gay și lesbiene. Există ceva patriotism francez aici, deoarece personajul actriței Ingrid Bergman dă dovadă de curaj sfidând fascismul cu rochia ei albastră. Occidentul s-a jucat întotdeauna cu această idee de homosexualitate. De aceea s-a reflectat chiar și în acest film.

Temele ridicate în Besogon (cel puțin în episoadele pe care le-am văzut) sunt fără îndoială importante. Nikita Mikhalkov rostește cuvintele potrivite, transmițându-le clar și clar publicului țintă. Ochii telespectatorului ar trebui să fie deschiși (și sunt deschiși!) în fața „rușinei” sistemice, fundamentale, tectonice care se întâmplă în vastitatea Patriei noastre. Dar. Noi, născuți la sfârșitul Unirii, nu am uitat nimic. Ne amintim cum a fost, am văzut ce s-a întâmplat mai departe și suntem suficient de deștepți să înțelegem cine și cum a făcut ca generația care va conduce țara peste 10-15 ani (dacă totul merge așa cum este acum) să se pună întrebarea „ Cine este Joseph Dzhugashvili?” răspunde „um... compozitor? uh... artist? sau prostii asemănătoare.
Ne amintim cum moda sfâșietoare și ostentativă a Ortodoxiei a intrat în viața noastră. Ne amintim cum, în chicotele pătrunjelului de televiziune, ne-au impus „...vă închipuiți??? Da, au câte un cârnați în fiecare magazin (îmi amintesc cum toată lumea și-a luat joc de acest cuvânt) până la patruzeci de soiuri!” Acum, în magazin (practic o tarabă) la 3 minute de mers pe jos de casa mea, există, dintr-o privire, douăzeci până la douăzeci și cinci dintre aceste soiuri. Acum înțeleg că fericirea nu este în cârnați.
Vedem clar că succesele complexului nostru militar-industrial, prezentat acum ca o mare realizare, nu sunt altceva decât dezvoltarea ideilor sovietice. În copilărie, citim pur și simplu almanahul „Vreau să știu totul”. Știați că 6 (șase) tipuri fundamentale de reactoare nucleare pentru „atomul pașnic” au fost inventate de oamenii de știință sovietici în anii '50? Sau anii şaizeci, nu-mi amintesc. Două dintre aceste tipuri sunt încă irealizabile din cauza dezvoltării insuficiente a potențialului științific și tehnic planetar (!).
Infrastructura ciclopică industrială, de transport, energetică (mulțumită căreia tu și cu mine locuim efectiv pe 1/8 din pământ – și asta nu este o exagerare) a fost creată de muncitorii Țării mele. Și nu au făcut asta în nici un caz în punctul unei mitraliere totalitare teribile.
A devenit la modă să lăudăm cursul elementar, natural al lucrurilor (în complexul militar-industrial sau sectorul energetic) ca realizări incredibile. De ce frica?? „Înlocuirea importurilor” este un exemplu viu în acest sens.
Mai sunt multe de enumerat, cartea nu este suficientă.
Nu exprimăm întrebarea principală pentru că știm un răspuns clar la ea. URSS este o perioadă din istoria Țării mele. „Țară tânără”, ai spus în acest episod din „Besogon”? Da, avem orașe care sunt mai vechi decât Ortodoxia.
De ce tendința (cuvânt la modă, salut lui Medvedev) „URSS” este înstrăinată cu forța de țesătura inextricabilă a istoriei țării mele? Pentru că dușmanii noștri au nevoie de o turmă care nu-și cunoaște rădăcinile. Și dușmanii au câștigat. Ei bine, sau la un pas de victorie.
Amploarea muncii depuse în acest domeniu este impresionantă. Nu se potrivesc în capul meu. Iar cea mai mare parte a acestei lucrări a fost făcută (și se face) de către mass-media. Cinema (care este „cea mai importantă dintre arte”). Memorii și jurnale ale dizidenților „strigoi” și ale „poeților străluciți” extrase din arhivele prăfuite „udate în sângele victimelor nevinovate ale regimului”.
Soljenițîn a fost trimis în străinătate. M-au lăsat să plec. În viaţă. Se spune că i-au dat bani pentru călătoria lui în SUA sau oriunde s-a dus. Deși în aceleași SUA, ar fi împușcat un disident comunist care a fost sistematic și de multă vreme porcărie pe patria sa. Și ar fi făcut ceea ce trebuie.
Mikhalkov este atât de sincer îngrozit de rusofobia rușilor înșiși, încât unii chiar cred asta. Dar știm că aceasta este o minciună. Ne amintim „Ars de soare” și „Cetatea”. Pur și simplu nu vorbim despre asta, pentru că nu este nevoie, totul este clar.
Într-o nedumerire dureroasă, furioasă, nu am putut înțelege cum să percepem „a 9-a Companie”? „Stalingrad”? „Nenorociți”? Și acum nu suntem surprinși de nimic. Legea „cu cât un film este promovat mai mult, cu atât va cauza mai mult rău Țării mele” este de neclintit. „Viking”? "Atracţie"? Există mai multă logică în „Cops” de la NTV.
Procesul de distrugere a bunului simț și a conștiinței de sine istorice a oamenilor ne-a fost la început indiferent. Apoi a provocat o surpriză veselă. Apoi o stupoare tristă. Apoi furia. Apoi (când copiii noștri s-au născut deja) - groază neputincioasă. Apoi - ura. Acum vine din stomac.
Pentru că „șobolanii” care mi-au jefuit Țara au fost lăsați să trăiască. Pentru că „schimbătorii” care scuipau pe mormintele părinților și bunicilor noștri au fost prezentați neîngrădit în mass-media sub pretextul „versiunilor alternative ale istoriei” și „de fapt...” (Ei bine, da, asta nu este la modă acum, acum avem „Regimentul Nemuritor” Bine, măcar să fie așa). Pentru faptul că bandele de escroci care închiriază birouri mari în capitala țării mele pentru „centrele de apel” lor și fraudează populația osificată de sute de mii de ruble (în împrumuturi!!!) sub pretextul acordării de asistență psihică de urgență sunt nu a fost trimis la închisoare ani de zile și toată lumea, începând de la „acoperișul” lor. Pentru fântâna inepuizabilă de „zgomot alb” informațional împuțit despre „azi este o zi grea pentru Vărsător” sau „creșterea (prăbușirea) burselor de valori - uite! - încetinit! Pentru „consumism” ridicat la cult. Și așa mai departe, pe o listă lungă. Pentru toți.
Astăzi, cuvântul „război” este în aer. Este deja obișnuit și este folosit de noi fără prea multă grijă. Savurat din toate punctele de vedere. Sunete din fiecare fier de călcat. Acesta este un semn rău. Ca de obicei, războiul pe pământul meu nu este niciodată „nu groaznic”, pentru că adversarii slabi nu ne-au atacat niciodată. Dacă avem un război, atunci va fi în plină desfășurare. Mulți zac în pământ. Se culcă pentru că mulți au fost slăbiți.
Istoria înșelătoare, pervertită a Țării mele, la originile căreia creație (vorbesc despre istorie) a fost Nikita Sergeevich Mikhalkov, este unul dintre motivele pentru care suntem acum slabi.
Mai mulți oameni decât ne imaginăm știu sau simt asta în intestine. Și mai mult, motivele care i-au motivat pe toți participanții la evenimentele care au avut loc în anul 37 al secolului trecut încep să devină clare. Pentru că ei încearcă acele evenimente pentru vremea noastră. Ajustat pentru amploarea mai mare a nelegiuirii comise.

În concluzie: de fapt, multă vreme l-am considerat pe Mihailkov un trădător, unul dintre mulți. Până când am văzut accidental filmul „The Twelve”. După care am început să-l respect. O capodopera - fara exagerare.

Besogon este un proiect unic care permite oamenilor să înțeleagă starea reală a lucrurilor din țara noastră, îi învață să gândească sobru și competent să evalueze ceea ce se întâmplă și să dezvolte o poziție adecvată de viață. Pentru conștiința fragilă a tinerilor care se află sub o povară insuportabilă a presiunii din partea forțelor care ne impun valori străine și o idee distorsionată despre viață, societate, stat și moralitate, programul lui Nikita Sergeevich este suportul necesar pentru formarea unei personalități educate, mature, cu un nucleu de voință puternică.
Conștient și cu mare plăcere le arăt copiilor mei Besogon (fiica mea are 16 ani, fiul meu 13). Consider că aceasta este o parte importantă a procesului educațional. Nimeni nu ar putea explica multe lucruri mai precis și mai clar decât Nikita Mikhalkov.

Vă mulțumim pentru difuzare, păcat că Nikita Sergheevici se adresează și nu folosește fapte din cronica germană de astăzi, care afirmă direct că toți militarii germani (nu doar SS) s-au implicat sistematic în distrugerea popoarelor sovietice (ruși, ucraineni, belarusi). și mai departe pe listă). Mama, bunica și copiii trăiau în Leningradul asediat. Bunicul meu a sudat tunurile de turnulele tancurilor KV; l-au ridicat pe tanc cu palanele; nu mai avea puterea să urce. Și cine, după toate acestea, îmi va spune că acesta nu este războiul nostru? Bineînțeles, oamenii de la Radio Liberty își vor trăda cu ușurință și își vor vinde Patria Mamă, sunt chiar genul ăsta de oameni. În ceea ce privește întrebarea de a preda totul și de a trăi sub nemți, recomand să te uiți la fotografiile palatelor suburbane din Sankt Petersburg Pușkin, Pavlovsk, Petrodvorets - după plecarea germanilor.

După difuzarea Besogon-TV din 28 mai 2017, am avut următoarele gânduri și amintiri despre Război.
Marele Război... Trebuie să ne amintim ce s-a întâmplat atunci, acea ispravă a întregului (fără exagerare) popor sovietic pentru totdeauna. Nu. Ei nu ar trebui - sunt obligați să-și amintească și sunt obligați să transmită copiilor noștri amintirea acelui Război. Nu poate fi altfel. Trebuie să ne amintim. Nu putem uita ce s-a întâmplat atunci. Nu ni se permite să ne mințim pe noi și pe copiii noștri despre ceea ce s-a întâmplat. Și trebuie să începeți cu lucruri foarte simple. Este foarte simplu. S-ar putea spune chiar primitiv. Este suficient să ne amintim doar câteva numere:

1. Pierderile umane totale de neînlocuit ale URSS în Marele Război Patriotic s-au ridicat (după diverse estimări) de la 28 la 33 de milioane de oameni.
2. Pierderile ireparabile ale Armatei Roșii/SA în timpul Marelui Război Patriotic s-au ridicat (după diverse estimări) de la 9,5 la 13 milioane de oameni.
3. După ce am efectuat un calcul aritmetic simplu, aflăm că de la 18,5 până la 20 de milioane care au murit în timpul Războiului erau civili.

Gândește-te la asta: 18,5 până la 20 de milioane de morți civili. Oameni care nu au participat la ostilități. Necombatanți. Copii, femei, bătrâni. De la 18,5 la 20 de milioane de civili exterminați de forțele de ocupație ale Europei „civilizate” pe teritoriul URSS ocupat de acestea. De la 18,5 la 20 de milioane de civili arși de vii, înfometați, împușcați, torturați.
Și merită să ne amintim și să nu uităm niciodată că acești oameni au fost arși de vii, înfometați, împușcați, torturați până la moarte de aceiași Guaptmann și Untersturmführer „civilizați, cu inima frumoasă și nobili”, ale căror memorii unii le prezintă ca „singura descriere adevărată și obiectivă. ” evenimentele Marelui Război Patriotic.

De asemenea, merită să ne amintim că în anii de război pe teritoriul sovietic, europenii „civilizați”:
- 1710 orașe au fost arse și distruse;
- peste 70 de mii de sate au fost arse și distruse;
- peste 6 milioane de clădiri în diverse scopuri au fost arse și distruse și peste 25 de milioane de oameni au fost lipsiți de adăpost;
- au fost distruse 31.850 de întreprinderi industriale, unde înainte de război lucrau circa 4 milioane de muncitori;
- au fost distruși până la 65 mii km de cale ferată;
- 4.100 de gări distruse;
- 98 mii ferme colective, 1876 ferme de stat, 2890 stații de mașini și tractoare au fost distruse și jefuite;
- Sute de mii de instituții și întreprinderi socio-culturale și comunale au fost jefuite și distruse.
Pagubele materiale s-au ridicat la aproximativ 30% din bogăția națională a Uniunii Sovietice, iar în zonele supuse ocupației - aproximativ două treimi. În general, pierderile materiale ale Uniunii Sovietice sunt estimate la aproximativ 2 trilioane. 600 de miliarde de ruble.
Spre comparație, bogăția națională a Angliei a scăzut cu doar 0,8%, Franța - cu 1,5%, iar Statele Unite au evitat în esență pierderile materiale...

Da. Trebuie să ne amintim toate acestea. Trebuie să ne amintim care a fost prețul Victoriei. Trebuie să ne amintim că strămoșii noștri, bunicii și străbunicii noștri au luptat pentru noi atunci. Pentru viețile noastre. Pentru libertatea noastră. Pentru însăși existența noastră. Nu trebuie să uităm că planul Ost al lui Hitler nu a vizat o „luptă abstractă împotriva bolșevismului”. ci pentru distrugerea popoarelor ruse, belaruse, ucrainene, precum si a altor popoare ale URSS. Strămoșii noștri, bunicii și străbunicii noștri au luptat și au murit atunci ca să putem trăi acum. Acest lucru trebuie amintit. Pentru noi și copiii noștri. Nu trebuie să uităm niciodată acest lucru în nicio circumstanță.

Cu stimă, Maior de Poliție (Retd.), A.M. Babușkin

Predarea Leningradului ar fi eliberat cel puțin jumătate de milion de soldați germani selectați pentru bătălia de la Moscova... În acest caz, franțuzoaica nu și-ar fi mai purtat niciodată rochia albastră.

Sunt un prizonier minor într-un lagăr de concentrare, m-am născut în lagăr și, desigur, nu-mi amintesc războiul, dar am cea mai mare dragoste pentru soldații eliberatori. De Ziua Victoriei merg mereu fie Sankt Petersburg, fie Moscova. Anul trecut am participat la Sankt Petersburg în Regimentul Nemuritori, iar înainte de asta am vizitat Peterhof. Deci există un stand cu fotografii cu ceea ce naziștii au transformat acest loc istoric frumos, creat de mâinile poporului rus. Ce sunt ei, că acum sunt mizerii care aleargă sub steagul islamului în Siria, Irak, Libia și distrug frumusețea creată de aceste popoare. Prin urmare, cei despre care ne-a vorbit Mikhalkov sunt oameni din aceeași pânză și mă enervează că Nikita Sergeevich le dedică mult timp în programele sale. Ar fi mai bine să arăți astfel de băieți cântători. Am ascultat și mi s-a făcut pielea de găină pe tot corpul. Acestea sunt diamantele țării noastre. Trebuie doar să fie lustruite puțin și vor putea continua moștenirea strămoșilor noștri.

În Rusia țaristă, în timpul Imperiului Rus (explozie, cercuri), ultimii zece până la cincisprezece ani au cunoscut o creștere a indicatorilor economici și a nivelului de trai. În Uniunea Sovietică, în ultimii zece ani (Tsoi, privatizare) s-a înregistrat o creștere a nivelului de trai și un sentiment de permisivitate. În Rusia, în ultimii zece ani, s-a înregistrat o creștere a nivelului de trai. Sațiere (Navalny, ruși deschisi). Aceasta nu este intimidare. Aceasta este analitica. A mai rămas o mică parte, în general. Susține oamenii buni, copiii normali.

Da, ai putea să întâlnești fasciști în rochii albastre, cu flori în mână... Poate că nu i-ar fi distrus pe toată lumea, dar asta e de înțeles: cine le-ar servi cafeaua nevestei dimineața? Cine ar înfrumuseța grădinile fasciste? Dacă nu ar fi Victoria poporului sovietic asupra hoardei fasciste, Rusia ar înceta să mai existe, iar țările Europei prudente s-ar transforma în provincii ale Germaniei Mari. Din păcate, Europa nu-și amintește cine și-a salvat independența.

Am urmărit acest program de două ori la televizor și acum din nou pe Internet! Gândurile și sentimentele lui Nikita Mikhalkov sunt împărtășite de majoritatea rușilor! Și mai ales acei oameni care au trăit deja o viață considerabilă, care nu pot fi înșelați de o interpretare falsă a istoriei și a evenimentelor din acele zile. Și tinerii, cărora bunicii și străbunicii lor au reușit să povestească cum s-a întâmplat cu adevărat totul, ale căror portrete le-au făcut pe 9 mai în cadrul Regimentului Nemuritori!

Ce zici de un mausoleu închis? Ce să faci cu Comandantul Suprem Stalin? La urma urmei, bannere fasciste au fost îngrămădite la mausoleu, pentru că sub conducerea lui Stalin războiul a fost întâlnit și s-a încheiat. Dacă a fost un șef de stat bun sau unul rău este o altă întrebare. Dar el era acolo. Până și Jukov era practic izolat.
Deci, se dovedește că autoritățile răspund minciunilor trădătorilor și liberalilor cu propriile minciuni. Dreapta?

Amintește-ți numele acestor trei persoane... Îmi pare rău, am vorbit greșit. Amintiți-vă numele acestor trei non-oameni: Berg, Minkin Ulitskaya. Ei regretă sincer că Germania nu ne-a învins în acel război, sacru pentru noi.
De acum înainte, acești trei nenorociți vor fi dușmanii mei. Dușmanii fiilor, nepoților și strănepoților mei. Și, sper, inamicii tuturor oamenilor cinstiți de pe planetă care vor ieși în stradă cu portretele celor uciși în acel război. Atâta timp cât Pământul există.
În fața ochilor mei, naziștii l-au împușcat pe tatăl meu, un medic militar care a salvat nu numai viețile soldaților noștri, ci și viețile germanilor, românilor și italienilor. L-au ucis pentru că era rus și pentru că nu și-a ridicat mâinile pentru a-și salva viața. Iar voi, bergs, minkins și oameni ai străzii, vreți să demonstrați lumii că a murit în zadar.

În programul său, autorul a dezvăluit problema unui sistem de învățământ putred: un anumit strat de profesori nu educă, ci eradică spiritul patriotic al școlarilor, format poate spontan în familii de bunicii sovietici și de părinții pe care i-au crescut. Nu neg libertatea de gândire, dar dacă lucrați într-o agenție guvernamentală, îndepliniți ordinele statului. Dacă vrei să-ți prezinți gândurile libere, mergi în paturi și hrănește-te de acolo. Cred că este nevoie de un program de transmisie obligatoriu, uniform pentru toate școlile din Rusia.

Totul este adevărat, dar cetățeanul Mihailkov, împodobit cu inele, nu spune că Victoria, printre altele, a protejat și păstrat puterea URSS și sovietică, care au fost trădate în 1991 (fructele Victoriei au dispărut) și că steagul a făcut dizgrație. de Vlasov zboară deasupra Kremlinului. Hitler nu visa oare la dezmembrarea URSS și la lichidarea puterii sovietice? Lucrul ciudat este că succesorul lui Elțin este în fruntea Regimentului Nemuritor.

Toți cei despre care a vorbit Nikita Mikhalkov sunt reprezentanți ai naționalității evreiești. Pentru confortul de astăzi, ei chiar sunt de acord să uite istoria generațiilor lor anterioare. Nu o poți spune mai bine decât Wolf Messing: „Eh, evrei, evrei... sunteți o turmă de oi”.

Am urmărit câteva dintre programele lui Mikhalkov, acesta din urmă a umplut paharul tăcerii. L-am respectat sincer pe Mikhalkov pentru asta, deși în viață nu suntem cu toții fără păcat.
Pe parcurs, a apărut un gând. În Rusia există asociații tătare, evreiești, chuvaș, germane etc. minorități, dar nu există asociații rusești de tipul enumerat. Oare pentru că, dacă te declari rus, intri imediat în categoria naționaliștilor sau șoviniștilor și devii „un prost și un provocator? Și nu de asta se tace acest lucru, pentru că la noi minoritatea conduce majoritatea. și își dictează adevărul (prin Centrul Elțin, de exemplu)?

Multe mulțumiri lui Nikita Sergeevich și întregii sale echipe pentru că au găsit adesea răspunsuri la întrebările mele în programele Besogon-TV. Profesorii ar trebui să urmărească mai des astfel de programe.

Mama mea s-a născut în 1938 în regiunea Odesa. Când a început războiul, avea 3 ani, dar până la sfârșitul vieții și-a amintit totul: cum călăreau pe cai peste cadavrele oamenilor... cum în Polonia trăiau într-un subsol și în fiecare noapte intra o patrulă germană. să verific documentele și a fost înfricoșător. Mama a extras o mulțime de lucruri din subconștientul copilăriei ei, povestindu-ne nouă (copiilor) despre război. Eu personal am crescut cu o frică uriașă de război, uneori mă gândeam: „De ce mama a insuflat această frică de război?” Și acum am înțeles! Dar politica, ideologia și frica de război sunt străine fiicei mele. Calea ei este supraviețuirea în condiții pașnice.

Nu am auzit niciodată prostii mai groaznice. Toți acești critici, jurnaliști etc. par a fi oameni educați. Sau cuvântul cheie „like”. Ce îmi oferă: să-mi uit străbunicii? Și încerci să spui asta acelor veterani care sunt în viață acum.
Soțiilor și copiilor lor care se află în acest regiment nemuritor. Numai oamenii corupți pot spune asta, nici măcar oamenii. Parizienii și-au păstrat cultura și pentru mine. Dar am păstrat onoarea și demnitatea țării noastre! Ne-am păstrat umanitatea.

Mă uit întotdeauna la emisiunea TV „Besogon” sau ascult orice program de radio cu participarea lui Nikita Sergeevich. Gândurile lui cu privire la istoria Patriei sunt foarte aproape de mine. În familia noastră a fost o bunica, Elizaveta, care a supraviețuit blocadei și a lucrat la Tipografie (colțul străzii Petrozavodskaya și Bulevardul Geslerovsky (acum Chkalovsky). Sarcina principală a acestei femei a fost să reziste și să nu-l lase pe fiul ei, tatăl meu. În urmă cu câțiva ani, când nu mai era în viață, în clipuri (neincluse în cronica oficială) ale documentarelor, am văzut îndepărtarea molozului după bombardament, când angajații bazei de vânzări de cărți au salvat cărți nearse - femei și copii. a curățat molozurile, le-am transportat pe sănii, le-am uscat, le-am legat - ceva care nu a ars. Și în cadru am recunoscut-o (da, doar 3-5 secunde pe ecran) pe bunica noastră - Elizaveta Nikolaevna Ivanova. poartă portretul ei în coloana „Regimentului Nemuritor”...
Copiii mei, adică Numai strănepoții Elizavetei Nikolaevna exprimă nedumerire. Alții sunt de acord cu părerea mea - cu toții ne-am născut datorită faptului că străbunica și-a păstrat fiul, l-a crescut, a devenit militar, apoi (după reducerea armatei - 1961) a lucrat pentru energia electrică a țării. industrie, acum este încă în viață și își instruiește stră-strănepoata în tradițiile rusești.

Multe mulțumiri lui Nikita Sergeevich pentru munca depusă în perpetuarea istoriei noastre. Sper ca peste 50-100 de ani strănepoții și stră-strănepoții noștri să urmărească aceste programe. După ce am vizionat episodul „Vii și morți” am decis să scriu un comentariu. Există o inexactitate pe care am observat-o. Nikita Sergheevici a prezentat două fotografii cu modul în care Parisul și Stalingradul i-au salutat pe germani. Ai noștri sunt cu puștile în mână, iar parizienii plâng. Fotografia de la Paris este inexactă - de fapt, aceasta este o fotografie a modului în care parizienii au reușit să retragă trupele franceze în Anglia și Africa. Arată un francez în vârstă care plânge. Este posibil ca tinerii de astăzi să nu recunoască această fotografie. Dar această fotografie a fost făcută în amintirile lui Stirlitz, când conducea pastorul Schlag și o asculta pe cântăreața Edith Piaf în mașină. Daca gresesc, va rog sa ma corectati.

Programul conține opinia personală a lui Nikita Mikhalkov Besogon TV.

    • Pregătit de canalul TV: Rusia 24
    • Etichete: besogon tv, besogon cel mai recent episod, besogon azi, besogon 24
    • Nikita Mikhalkov Besogon TV, Besogon 2019
    • Subiect: Emisiune politică a autorului.
    • Transfer de la: 01 februarie 2019
    • Nume lansare:
  • Conducere: Nikita Sergheevici Mihalkov.

Scurtă prezentare generală a lansării Besogon 2019:

Nikita Mikhalkov vrea să vorbească în acest număr despre educația modernă. Ei bine, educația primară este foarte importantă; ea modelează personalitatea viitoare a unei persoane.

La urma urmei, o persoană trebuie să creeze, și nu doar să consume. De ce a încercat statul recent să insufle oamenilor, începând cu copii, o cultură a consumului constant?

Pentru mai multe detalii, urmăriți emisiunea Besogon astăzi 02.01.2019.

Opiniile spectatorilor despre ultimul episod al Besogon:

Valery Smirnov
Acum câteva luni la clinică am intrat într-o conversație cu o tânără care aștepta o programare, s-a plâns de profesori și Ege-a chinuit copilul cu cunoștințe.. În răspuns, i-am spus că fiica mea nu știe unde este Munții Urali sunt (ea avea 17 ani). Răspunsul ei m-a descurajat
Rolharo1
Îmi place imediat, îl voi urmări mai târziu (la serviciu)
Besagonul tău a dispărut, Nikita Mikhalkov!

BAIA CERULUI
Besogon, mulțumesc pentru MUNCĂ!

Rosa Bagicheva
O plecăciune scăzută față de profesorii noștri sovietici, care au stat în școli zile întregi și ne-au bătut cunoștințe în cap. Nu țineau cont de timp și, lucrând cu un salariu mic, ne părăseau după cursuri și studiau cu noi. Cred că de aceea generația noastră a crescut educată și toate realizările țării au avut loc în perioada sovietică. Și acum nici nu vreau să vorbesc despre acest sistem de învățământ, totul a fost deja spus!Azi absolvirea Besogon.

Alena Gordeeva
Mulțumesc, Nikita Sergeevich... Îmi face pielea de găină... Mă doare foarte mult. Ei bine, eu sunt responsabil pentru copiii mei, ei au primit educație și cunoștințe și au învățat să gândească, dar cine nu are și nu a avut o astfel de oportunitate?

besogon 24
Nikita Mikhalkov este elita. El știe să intre în suflet, să-l întoarcă și să-l învelească. Elita sunt cei care și-au apărat patria cu o grenadă, care au înghețat, care „frați de muncă”... Iar Zilbertrud, Sobchak și alții ca ei nu sunt elita, ci trupă, pe care Hitler ar fi primul care o va trimite în cuptor. .

Tanis2006 Senator
Când am ascultat-o ​​pe Nadezhda Khramova, am izbucnit în plâns. La urma urmei, ea a spus totul corect. Și acum văd asta la fiica mea de clasa a șasea. Ea NU VREA să învețe.

Ekaterina Pryanikova
Un episod din comedia vumen... Despre Karbysheva. Bine, aceste oi nu știu, dar nu scriu singure aceste scene, repetări etc.. Cineva a scris-o, știind cum a murit generalul Karbyshev, în capul cuiva asa s-a nascut asa ceva..Horor! A devenit înfiorător... Am fost crescuți cu aceste exemple, știam despre ele, la școală ni s-a spus despre isprăvile și martiriul acestor oameni... Și așa blasfemie! Sună toate clopotele! Sunați editorul acestui program! Explicați oamenilor! Înfricoșător... Besogon este lansat astăzi

Elena Grigorieva
Am terminat de jucat capitalism, ESTI FERICIT!?! Au vrut să devină pinocchio bogați și CE!?! CE LE DAM COPIILOR, CE LASA!?! NU VĂ UITAȚI ÎN VEST - EXISTĂ DUMANUL RASEI UMANE, ESTE TIMPUL SĂ TRAIȚI CU PROPRIA MINTE!!!

besogon 24
Fursenko a spus totul corect - pentru o colonie acesta este sensul existenței! Care este implementat sistematic. Întrebarea este de către cine în „lumea americană unipolară, unde există un centru de putere, un centru de putere, un centru de decizie. -making” (V. Putin. 2007 München ) și pe baza ce Legi a Ocupației de bază, adoptată chiar de popor în 1993, se întâmplă asta?! Despre asta îl rog pe N.S. Mikhalkov să vorbească în programele sale!

Elena Meshch
Mă doare atât de mult să urmăresc astfel de programe. Nu vreau ca copiii noștri să fie transformați în consumatori excitați sexual. Ce coșmar este asta. La nivel de stat se fac afirmatii care iti pun parul pe cap. Și cel mai interesant lucru este că nu putem face nimic în acest sens. Când, din clasa I, programul este structurat în așa fel încât să crească un idiot, când se introduc computerele, deși s-a dovedit deja de o sută de ori că acest lucru este dăunător. Și multe altele care pur și simplu nu pot fi descrise în câteva cuvinte. Toate acestea sunt groaznice și dezgustătoare.

Evgeniy Evgeniy
Slavă generalului Dmitri Mihailovici Karbyshev! Și veșnică amintire! Ce barbat!

besogon 2019
Nikita Sergheevici! Un mare MULTUMESC tie, ca veteran al KTOF, si PERSOANA CREATIVA!... Sanatate tie si celor dragi, Inca o data, MULTUMESC URIASA pentru MUNCĂ!!!

Polevoy de floarea de colț
Sobchachka și semenii ei sunt elita? Dar cine ii considera elita? S-au nominalizat singuri. Dar oamenii nu i-au considerat niciodată o elită și nu o fac niciodată.

Comentarii:

Alexandru

01.02.2019 | 19:54

Dragă Nikita Sergeevich, îți mulțumesc pentru munca grea de a explica cumva istoria și viața noastră dificilă, Dumnezeu să te binecuvânteze. Alexandru 67l.

Valentina,

01.02.2019 | 19:54

Dragă Nikita Sergheevici! Aștept cu nerăbdare fiecare dintre emisiunile voastre. Și regret până la lacrimi anii sovietici, când spuneam cu mândrie că trăim într-o țară mare. La școală am fost predați în așa fel încât eu, cu studii medii, sunt mai alfabetizat decât actualii absolvenți ai instituțiilor de învățământ superior. Când un inginer nu poate citi un desen, când un medic nu prescrie un medicament pentru că nu știe să-i scrie corect numele, când pur și simplu nu știu să scrie și să vorbească corect.

Alexandru

01.02.2019 | 19:54

Vladimir

01.02.2019 | 19:54

Dragă Nikita Sergheevici! Vă rugăm să continuați să lucrați la Besogon. Am peste șaptezeci și înțeleg bine valoarea a ceea ce ai spus. Mulțumesc. Trăiește mult și în bucurie în slujirea Patriei noastre. Vladimir Ivanovici, Surgut, pensionar

01.02.2019 | 19:54

Dragă Nikita Sergheevici! Am urmărit programul dvs. și aș dori să vă exprim recunoștința pentru munca depusă. Într-adevăr, educația pe care o primim acum are loc pur și simplu prin umplerea copiilor cu informații inutile, acest lucru este adevărat, dar cel mai rău lucru este că destul de mulți oameni au crescut deja cu un astfel de program și este înfricoșător să ne imaginăm ce se va întâmpla în continuare. . Valorile umane universale sunt abordate din ce în ce mai rar. Programul tău este un fel de reflectare a realității, continuă-ți munca. Acest program util te face să te gândești la multe și uneori să ajungi la o regândire. Mulțumesc!

Margareta

01.02.2019 | 19:54

Nikita Sergheevici! Am un mare respect pentru tine, te iubesc ca actor și regizor. Urmăresc toate episoadele tale din „Besogon”. Ultimul episod mi-a făcut lacrimi. Ei doar „au luat-o de pe limbă”, despre ce sunt toate gândurile mele. Ca profesor, îmi este rușine de ceea ce se face acum în școli, dar, din păcate, trebuie să recunosc că Google a câștigat deja. „Butonul”, care a fost inventat pentru a AJUTA în educație, este acum Acasă! Chiar și în creșterea copiilor. Da! „Butonul” m-a ajutat să găsesc mormintele bunicilor mei care au murit într-un război teribil, un soldat și un Erou al Uniunii Sovietice, dar a redus la „NU” sentimente, emoții, experiențe, compasiune din comunicare directă, povești, discuții. a ceea ce s-a auzit. La urma urmei, toată comunicarea și chiar învățarea în viitorul apropiat se vor reduce la un „buton”. După cum se spune, aceasta este o cerință a vieții moderne. Spui totul CORECT, vreau doar să pun o întrebare: în afară de noi, oamenii de rând, CINE mai urmărește asta, trage concluzii, ia notă? Mi-aș dori foarte mult să vadă, să audă și să schimbe ceva, să elimine formalismul. Mulțumesc!

01.02.2019 | 19:54

Mulțumesc, Nikita Sergeevich. Pana la lacrimi. Esti un profesor.

01.02.2019 | 19:54

Programul tău este corect, spune-ne mai des despre eroii noștri. Cei care ne apără patria și despre cei care au murit, să se uite la oameni ca Bykov, un alcoolic, un trădător al tuturor liberalilor, căruia nu-i place PATRIA noastră, să se ducă la Pindos. Ei bine, este cu adevărat dezgustător și este păcat pentru țara noastră când astfel de nenorociți ne umilesc țara.

01.02.2019 | 19:54

Îți mulțumesc Nikita Sergeevich pentru poziția ta civică
si Adevarul tau!!! Sanatate pentru tine! Curaj! Aveți grijă de dumneavoastră! Irina

01.02.2019 | 19:54

Urmăresc fiecare episod din Besogon, la ce am ajuns, doare pentru țară, doare pentru oameni, pentru oameni obișnuiți, oameni care au conștiință și onoare Când vor primi acești demoni care se numesc elită ceea ce merită? Sper in viata asta.La urma urmei, libertatea nu inseamna sa spui si sa faci ce vrei, asta este un fel de anarhie.Incet cate putin chiar si senatorii incep sa fie adusi pentru fapte.Si cand vor incepe sa faca aduceți pe toți acești liberali ai noștri pentru cuvintele lor, turnând găleți de murdărie și minciuni asupra noastră și asupra copiilor noștri, deformându-ne istoria, umilindu-ne pe eroii noștri, care ei înșiși nu mai pot răspunde? De ce statul tăce și nu este urmărit penal pentru calomnie intenționată. și insultă la adresa memoriei poporului? O, mă întreb, unde sunt legile tale capabile să pună acest păduchi în cui? La urma urmei, această otravă nu are nimic de-a face cu libertatea de exprimare, ci doar corupă și otrăvește copiii noștri. Privează pe cei ce au cetăţenia lor în iad, lasă-i să se rotească în Occidentul lor iubit. Nikita Sergeevich, vă mulțumesc foarte mult și mult respect pentru marcarea acestor demoni.

01.02.2019 | 19:54

De ce au început să vorbească despre asta acum, că s-au trezit?

01.02.2019 | 19:54

Dragă Nikita Sergheevici!
Dacă nu tu, atunci nimeni nu va dori să AUZE și să înțeleagă ceea ce vreau să transmit celor „mai înalți”.
Există o părere că sunt prea mulți oameni pe pământ. Așadar, pentru ca noi să ajungem în sfârșit la DORINȚA DE UTILIZARE ECONOMICĂ ȘI INTELIGENTĂ A BUNURILOR PĂMÂNTULUI, TREBUIE SĂ FIM MULTI NOI. Numai așa vom ajunge la această concluzie necesară: - TREBUIE SĂ ÎNVĂMĂM SĂ CONSUMĂM MODERAT, UTILIZAM CU ATENTIE CE AVEM, ȘI NU LOTEREM LOCUL VIEII NOASTRE - PĂMÂNTUL DAT DE DUMNEZEU. Reducerea artificială a populației lumii NU VA PREVENI NIMENI ÎN PROBLEME REALE, TERIBILE, MAI ȘI AUTORII ACESTEI IDEI IDIOTICE.

Ucigașii „liberali” ai tuturor lucrurilor inteligente de pe pământ se opun activ creării unei societăți raționale. Metodele moderne de obținere a scaunelor înalte aduc în top oameni care nu sunt viabili, nu înțelepți și care nu au SPIRITUL CREAȚIU în interiorul lor. Aceștia sunt vorbitori seculari care au stăpânit bine puterea de a evita specificul în verbiajul filozofic. Acești oameni „superiori” nu le plac subordonații inteligenți, pentru că primitivul caută dureros dominația. Această boală a lor îi duce la dorința de a reduce inteligența oamenilor, de a nu oferi informații adevărate, de a înlocui procesul de cunoaștere cu procedeul de plictisitor, de a nu permite educația maselor. Ei, săracii, nu s-au întâlnit încă cu idioți proști care nu pot nici să înțeleagă porunci, nici să asculte, nici să perceapă, nici să creeze. NUMAI UN RUS ÎNțelept, care cunoaște și trăiește în armonie și în conformitate cu legile naturii, poate TOLERA toată această „elită” multi-alimentară. Ar fi bine dacă în sfârșit ar înțelege asta. MULȚUMESC DOMNULUI ESTE O BISERICĂ. In caz contrar... Scuze daca nu ti-am explicat clar. Nu vreau să o recitesc. Altfel nu mai trimit nimic...